"تو "

 

" تو " 

به نوشته هایم رنگ می بخشی 

به کلامم ، آهنگ 

معجزه یعنی 

" تو "

که هرچه " من " می نویسم 

" تو" میشود 



نظرات شما عزیزان:

Matin!
ساعت23:44---13 تير 1394

سلام سلام!

بابا گل پونههههههههه!کلاً تو فاز سبزیجاتی خاله جان!!

یه آهنگ وب واسه جعفرم (گودبای پارتی جعفر)بذارید به نیت جعفری! حالا چون من جعفریو گشنیزو همیشه قاتی میکنم شما آهنگ جعفرو بذار هم به نیت جعفری هم گشنیز

دیگه به بزرگی خودتون ببخشید خاله جان یه بیماری ناشناخته دارم گاهی اینجوری بروز میکنه!
پاسخ: .

 

سلااااااااااااام  به روی ماهت 

خیلی خوش آمدین عشق خاله ریحون   ..قدم رنجه فرمودین 

امان از دست تو ...چشمک

اره والا با سبزی شهر شما ...مخصوصا با ریحون و جعفری  خیلی  خوبه سرشار از آهنه

میگم متین جان خودمونیمااااااا تو ماه رمضون پر انرژی و فعالتر از من شما نیس زبان درازی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 12 تير 1394برچسب:, | 1:36 | نویسنده : ریحانه |