خداحافظ

 

دوستان عزیزم خداحافظ ..حلام کنید 

برمی گردم اما نمی دانم کی !!

التماس دعا 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Matin!
ساعت19:12---10 تير 1394
سلام خاله جاننننننننن!
اختیار دارید وب منو شما نداریممممم
بابا یه موقعی وبامونو ست میکردیماااا
از قالب گرفته تا آهنگاش
تشریف بیارید


گلبانگ
ساعت20:27---9 تير 1394
سلام ريحانه خانم گل
من نبودم بازم يه نفر گفت باي باي !!!!
خوبين ؟
كجايي خانم ؟


دلارام
ساعت15:06---6 تير 1394
سلام

نه دیگه ریحون خانم کجا ؟

کجا خانم جان کجا؟

بنده تازه زحمت کشیدمو وبمو کپی کردمو راش انداختم حالا شما میخواین برین

نه بابا پاشو بیا دلتنگ اون کامنتای قشنگ وسرتا پا احساست هستم



ای کاش ...



واژه هایم حرف می زدند !



که حالا



فقط این تو نباشی



که نیستی.



منتظرتون هستم


Matin!
ساعت14:28---2 تير 1394

فدایی داری خاله جونم


Matin!
ساعت15:36---1 تير 1394
سلام سلام بر خاله ریحون مهربان
بابا تو مهمونی خدا که نمیشه جایی رفت!!قصد ده روزه کردید عایا؟؟
نکن خاله جان این کارا عاقبت نداره هااااا! آدم مهمونی خدارو ول میکنه میره دیار غربت؟؟؟ این تسبیح من کوووووووو؟


نسرین
ساعت11:17---1 تير 1394
سلااااااااااااااااااام
چی شده با خوندن متنت دلم گرفت چرا جدایی چرا بی وفایی
مگه از ما بدی دیدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 18:4 | نویسنده : ریحانه |